loading...
مرکز آموزش مجازی رایتک
رایتک بازدید : 62 سه شنبه 17 مرداد 1396 نظرات (0)

معرفی  PHP و ASP.NET

PHP مخفف کلمه PHP Hypertext Preprocessor است و یک نرم افزار یا بستر برنامه نویسی متن باز و رایگان است که توسط شخصی به نام رزموس لردورف در سال 1995 طراحی و ایجاد شد. یکی از نکات مهمی که در خصوص برنامه نویسی به زبان PHP وجود دارد این است که این زبان وابسته به هیچ Platform خاصی نیست و می توان آن را بر روی هر سیستمی عاملی اجرا و استفاده کرد. شرکت های متوسط و کوچک بیشتر از این زبان برنامه نویسی در دنیا استفاده می کنند زیرا هزینه توسعه و همچنین هزینه هاستینگی که در اینترنت دارد بسیار ارزان است.

جهت شرکت در دوره آموزش PHPکلیک کنید

دات نت نسل جدیدی از ابزارهای توسعه مایکروسافت است. دات نت فقط یک زبان نیست و در واقع یک فریم ورک یا پلاتفرم برای توسعه و اجرای نرم افزار است.دات نت شباهت زیادی با پلاتفرم جاوا دارد و در واقع در رقابت با اوست. ASP.NET نیز نسل جدیدی از ASP کلاسیک در بستر دات نت است

جهت شرکت در دوره آموزش ASP.NETکلیک کنید

ASP.NET و PHP

رایتک بازدید : 70 دوشنبه 16 مرداد 1396 نظرات (0)

امروزه نرم افزارهای مختلفی در زمینه های گوناگون ارائه شده است که در میان گروه های مختلف نرم افزاری یکی از پرکاربردترین این گروه،برنامه های تخصصی مربوط به رشته های تحصیلی گوناگون می باشد.بررسی رابطه تابعی بین متغیرهای مختلف و براورد توابع مختلف درمطالعات انجام شده در حوزه های مختلف بخصوص در  بررسی های اقتصادی و مالی، نقش موثری ایفا میکند و تحلیل آماری باEViewsیکی دیگر از تحلیل های رایجی است که در پایان نامه ها و مقالات کاربرد دارد.

EViews

جهت شرکتدردوره ی آموزشی EViewsکلیک کنید.

نرم افزار EViews (مخفف عبارت Econometric Views) یکی از نرم افزارهای تخصصی در زمینه بکارگیری روش های اقتصادسنجی به ویژه روشهای جدید آن می‌باشد. چنانچه محقق اقتصادی بخواهد بطور جدی در زمینه تحقیقات اقتصادی فعالیت نماید ضروری است در کنار آموزش تکنیک های جدید اقتصاد سنجی با نرم افزارهای با قابلیت نظیر EViewsنیز آشنا شوند. با توجه به گسترده شدن روزبه روز علم اقتصاد و مدلهای اقتصادی و پیچیدگی روابط بین متغیرهای اقتصادی دیگر به هیچ عنوان امکان تحلیل و تخمین سیستم ها و مدلهای اقتصادی بدون کمک گرفتن از نرم افزارها میسر نیست.

رایتک بازدید : 140 دوشنبه 16 مرداد 1396 نظرات (0)

معرفی حسابداری و پیشینه آن

رشته ی حسابداری با 9.5% دانشجو همچنان پرجمعیت ترین رشته دانشگاهی می باشد. فرصت های شغلی یک حسابدار و کار با نرم افزار حسابداری بسیار گسترده است ، چرا که مسائل و مشکلات مالی شرکت ها به جهت رکورد اقتصادی موجب شده تا حسابداران با سیستم حسابداری وضعیت شغلی بهتری نسبت به سایر فارغ التحصیلان رشته های دیگر داشته باشند و همین مساله باعث شده بازار کار رشته حسابداری یکی از پر متقاضی ترین رشته های در بازار مالی کار باشد

پیشینه حسابداری ایران به نخستین تمدن­هایی بر میگردد که در این سرزمین پا گرفت. مدارک به دست آمده از ایران باستان حکایت از این دارد که در عصر هخامنشی نظام مالی منسجمی برقرار بوده و حساب درآمد و مخارج حکومت به ریز و به دقت ثبت و نگاهداری می­شده است.

حسابداری به عنوان یک سیستم، با فرآیند جمع‌آوری، ثبت و طبقه بندی اطلاعات مالی، گزارش و صورت‌های مالی را برای استفاده و تصمیم گیری افراد ذینفع درون سازمانی آماده می‌کند و حسابدار با دریافت داده‌های مالی خام، آن را به نظم در می‌آورد.فرصت‌های شغلی یک حسابدار بسیار گسترده است و از پایین‌ترین سطح تا بالاترین سطح را در بر می‌گیرد.

جهت شرکت در دوره حسابداری ویژه بازار کارکلیک کنید

رایتک بازدید : 339 دوشنبه 16 مرداد 1396 نظرات (0)

رسانه های انتقال درلایه ی فیزیکی شبکه به سه گروه تقسیم می شوند:رسانه های هدایت شده مثل سیم مسی و فیبر نوری ، رسانه های هدایت نشده و ماهواره.

رسانه های مغناطیسی

متداول ترین روش انتقال داده ها از کامپیوتری به کامپیوتر دیگر، نوشتن آنها بر روی نوار مغناطیسی یا رسانه قابل جابه جایی مثل DVD در ماشین منبع و انتقال آنها به ماشین مقصد است. گرچه این روش به اندازه استفاده از ماهواره های ارتباطی پیچیده نیست، ولی بسیار موثر است، به خصوص در کاربردهایی که پهنای باند، بالا یا هزینه انتقال به ازای هر بیت، عامل کلیدی است.

برای بانکی که روزانه باید چند گیگابایت اطلاعات را بر روی ماشین دیگری کپی کند، استفاده از نوار مغناطیسی بیشترین کارایی را دارد. البته سرعت شبکه ها در حال افزایش است، ولی میزان استفاده از نوار مغناطیسی در حال گسترش می باشد.

برای شرکت دردوره ی آموزشی +Networkکلیک کنید.

رایتک بازدید : 111 شنبه 14 مرداد 1396 نظرات (0)

Excel 2013

این نرم افزار قابلیت پذیرش اطلاعات و داده ها و اعمال عملیات تعریف شده روی آنها را دارد. به کمک این نرم افزار می توان محاسبات دشوار و پیچیده را به راحتی انجام داد، اطلاعات را تجزیه وتحلیل کرد و با کمک ابزارهای گرافیکی موجود نمودارهای لازم را رسم کرد. همچنین نرم افزار Excel تعداد زیادی فرمول و تابع آماده در زمینه های مختلف از جمله مالی، ریاضی و مهندسی، آمار و را در خود جای داده است.

Excel

جهت شرکت در دوره مهارت های هفتگانه icdl کلیک کنید .

معرفی سلول ها

صفحه اصلی اکسل یک کاربرگ خالی است. این کاربرگ با خطوطی افقی و عمودی بصورت یک جدول بزرگ مشاهده می شود .هر خانه از این جدول یک سلول نام دارد. اطلاعاتی که برای تجزیه و تحلیل باید به اکسل وارد شوند، در سلول ها نوشته می شوند.هر کاربرگ اکسل 16384ستون و1048576 سطر دارد

جهت شرکت در دوره مهارت های هفتگانه icdl کلیک کنید

.

رایتک بازدید : 121 شنبه 14 مرداد 1396 نظرات (0)

تنظیم شماره اسلایدها، اعمال تاریخ و نوشتن پاورقی در پاورپوینت

در این نوشته شماره گذاری اسلاید ها یا صفحات پاورپوینت ،درج تاریخ در اسلایدها به دو صورت ثابت و متغیر و همچنین نوشتن پاورقی آموزش داده می شود.

پاورپوینت

جهت شرکت دردوره مهارت های هفتگانه icdlکلیک کنید

تنظیم شماره اسلایدها در پاورپوینت

در پاورپوینت امکان شماره گذاری اتوماتیک صفحات کاری وجود دارد. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید.

  1. ابتدا بر Insert  کلیک کنید.
  2. بر گزینه ی Header & Footer کلیک نمایید.
  3. گزینه ی Slide number را تیک دار کرده و برای اعمال شدن تنظیمات بر تمامی اسلایدها کلیدApply to all و در غیر این صورت برای اعمال تنظیمات تنها بر اسلاید انتخابی بر کلید Apply کلیک کنید.
  4. حال شماره گذاری اتوماتیک صفحات اسلاید شما انجام شده است.

جهت شرکت دردوره مهارت های هفتگانه icdlکلیک کنید

رایتک بازدید : 136 پنجشنبه 12 مرداد 1396 نظرات (0)

پاورپوینت

ارایه پاورپوینت مجموعه ای از اطلاعات و داده هاست که یک مخاطب آن را به فرد، افراد و یا گروه خاصی تحویل میدهد. ارایه پاورپوینت مجموعه ای از اسلاید های الکترونیکی است که میتواند در برگیرنده متن، تصاویر، گرافیک، جداول، صدا و ویدیو های خاصی مرتبط با موضوع آن باشد. این مجموعه اسلایدی میتواند توسط یک اپراتور (ارایه دنده خاص) و یا بصورت خودکار اجرا گردد.

قالب گذاری روی پاورپوینت

همانطور که می‌دانید، در پاورپوینت المنت‌های مختلفی برای زیبا سازی فایلمان داریم. یکی از این گزینه‌ها، افزودن قالب با طرح‌های زیبا به نوشته‌مان است. برای انتخاب قالب به تب Design رفته سپس در قسمت Themes قالب مورد نظر را تعیین کنید. برای مشاهده همه قالب‌ها می‌توانید بر روی علامت فلش پایین کنار کادر کلیک کنید:

متحرک سازی متن

جهت شرکت در دوره مهارت های هفتگانه icdl کلیک کنید

رایتک بازدید : 120 پنجشنبه 12 مرداد 1396 نظرات (0)

بازاریابی محتوا

محتوای مفید باید در مرکز صفحه قرار گیرند چراکه بازاریابی محتوا یک روش بازاریابی استراتژیک است. این روش با تمرکز بر ساخت و توزیع محتوای مرتبط و ارزشمند به طور دائم و پایدار مخاطب را علاقمند می‌سازد و جذب افراد به یک محتوا با کسب درآمد همراه است. نتایج تحقیقات نشان می‌دهند که در بیشتر بازاریابی ها برای معرفی و تبلیغ برندها از همین عامل استفاده می‌شود.
با انتخاب هر نوع بازاریابی نیاز به بازاریابی محتوا حس می‌شود و به همین علت است که بازاریابی محتوا قبل بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ضرورت پیدا می کند و موتورهای جستجو به کسب و کارهایی که بطور مداوم محتوای بهتری منتشر می‌کنند بهای بیشتری می‌دهند. همچنین یک روابط عمومی موفق مسائلی را که برای خواننده مهم است مد نظر قرار می‌دهد.

جهت شرکت دردوره آموزشی SEO (بهینه سازی موتور های جستجو) کلیک کنید.

رایتک بازدید : 87 پنجشنبه 12 مرداد 1396 نظرات (0)

ربات تلگرام چیست؟

در حال حاضر در کشور ما از میان شبکه های اجتماعی، تلگرام یکی از پرکاربردترین پلتفرم های ارتباطی است. این نرم افزار به دلیل سرعت و امکانات بسیار خوب کاربران بسیاری را جذب خود نموده است و یکی از امکانات سودمند آن "ربات های تلگرام" هستند. ربات های تلگرام نوعی حساب کاربری ویژه می باشند که برای ارسال و دریافت اتوماتیک پیام طراحی شده اند. کاربران می توانند با ارسال دستورات گوناگون با ربات های تلگرام در ارتباط باشند، این ارتباط می تواند در یک مکالمه شخصی و یا در یک گروه ایجاد شود و می توان ربات های تلگرام را با استفاده از API تلگرام و از طریق درخواست های HTTPS مدیریت نمود. در واقع می توان گفت که این ربات‌ها برخی خدمات را به صورت خودکار برای مخاطب به ازای ارسال درخواست فراهم می‌کنند. انواع مختلفی از ربات های تلگرام مانند ربات فروشگاهی، ربات نظر سنجی، ربات جستجوگر و … وجود دارد که هر کدام کاربردی متفاوت دارند.

ربات های تلگرام

جهت شرکت در دوره ی آموزش برنامه نویسی ربات تلگرام با زبان #c  کلیک کنید

 

 

رایتک بازدید : 117 چهارشنبه 11 مرداد 1396 نظرات (0)

برنامه ریزی سازمانی

مدیر یا مدیران برنامه‌ریزی، برنامه‌ریزی را با یک تحلیل موقعیتی آغاز می‌‌نمایند و درچارچوب محدودیت زمانی و منابع، اطلاعات مرتبط با مسأله مورد برنامه‌ریزی را جمع‌آوری و تفسیر می‌‌نمایند؛ سپس با تأکید بر‌خلاقیت، مدیران و کارکنان را تشویق کرده تا بر پایه نگرشی وسیع به امورشان بیندیشند؛ آنگاه با توجه به مزایا، مضرات و تأثیرات بالقوه هر‌گزینه، مناسبترین و امکان پذیرترین اهداف و طرحها را برگزیده و مدیران و کارکنان را توجیه نموده و منابع مورد نیاز را در اختیار آنان گذاشته و به انجام آن تشویق می‌نمایند.

اولین ارزش و اولویت برنامه ریزی سازمانی ، کمک به سازمان برای فعالیت موفق در محیطی پیچیده و پویا است. از برنامه ریزی استراتژیک به عنوان ابزاری برای ایجاد و هدایت تغییرات سازمانی استفاده می کند.

جهت شرکت در دوره برنامه ریزی سازمانی کلیک کنید

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 171
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 231
  • باردید دیروز : 620
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 934
  • بازدید ماه : 1,141
  • بازدید سال : 3,027
  • بازدید کلی : 34,904